سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ابزار هدایت به بالای صفحه

« علیٌّ اَوَّلُ النّاسِ اِیماناً : حضرت علی علیه‌السّلام اوّلین کسی است که ایمان آورد. امیر المومنین علی علیه السلام: نماز دژ محکم خداوند رحمان و وسیله راندن شیطان است»
 
درباره ما
موضوعات
آخرین مطالب
دوستان
آمار وبلاگ
 
احکام و استفتائات
چند رسانه ای
پایگاههای مرتبط
صفحات اختصاصی
 

شرکت در این مسابقه محدودیت سنی نداشته و سراسری می باشد.وبلاگ های شرکت کننده در مسابقه می بایست بین ششم ذی القعدة الحرام 1438 هـ.ق. تا بیستم ذی الحجة الحرام 1438 هـ.ق. ایجاد شده و یا اینکه در مدت زمان مذکور ، بروز شده باشند.موضوع مسابقه  « دانستنیهای عید غدیر خم » می باشد.*حداکثر پنج پست پیرامون موضوع تعیین شده مورد قبول است.تنها پستهایی که لینک آنها در سایت جامعه مبلغین عید غدیر خم ثبت شده است بررسی می شوند.عنوان پست های مورد نظر باید همان موضوع تعیین شده برای مسابقه « دانستنیهای عید غدیر خم » باشد.جهت جلوگیری از کپی، می توانید مطلب خود را در وبلاگ به صورت رمز دار بگذارید و رمز مطلب را در فرم ثبت نام درج کنید.وبلاگ ها هم بصورت گروهی و هم بصورت انفرادی قابل ارائه می باشند.در تمامی وبلاگ ها تاریخ ثبت مطلب و نام نویسنده (یا مخفف نام) در پست مربوطه باید فعال باشد. (در صورتی که تاریخ مطلب در وبلاگ مشخص نباشد یا نام نویسنده مطلب وبلاگ با نام شخص ثبت نام شده در سایت جامعه مبلغین عید غدیر خم همخوانی نداشته باشد مورد داوری قرار نمی گیرد.)تمامی شرکت کننده ها باید در وبلاگ خود به معرفی مسابقه سراسری وبلاگ نویسی «ابلاغ غدیر» بپردازند هر چند مختصر باشد (مثلا بنر مسابقه را قرار دهند).وبلاگهایی به مرحله نهایی راه خواهند یافت که بتوانند از مجموع 140 امتیاز حداقل 110 امتیاز کسب نمایند.رعایت ننمودن حتی یک مورد از شرایط آیین نامه منجر به حذف وبلاگ می شود.تاریخ اعلام نتایج مسابقه وبلاگ نویسی ، عید غدیر ثانی (نهم ربیع الاول 1439 ه.ق.) می باشد.جایزه مسابقه شرعا فقط باید جهت سفر به عتبات عالیات استفاده شود.
هر وبلاگ نویس باید 14 سوال در قالب « آیا می دانید » طراحی و با استفاده از آیات و روایات جواب آنها را همراه با ذکر متون و منابع ، مشخص و در وبلاگ خود به صورت پرسش و پاسخ ارائه نماید.

هر وبلاگ نویس باید خود را موظف بداند که سعی و کوشش و تبلیغ کند ، تا جواب سوالات این مسابقه ، در خانواده و آشنایان و ... نهادینه و جزء آداب و فرهنگ اطرافیانش بشود. إن شاء الله

و من الله التوفیق


امیدوارم این وبلاگ توانسته باشد نقش کوچکی در بزرگداشت واقعه غدیر خم ایفا کرده باشد .




















:: برچسب‌ها: ابلاغ غدیر خم
ن : لیلا مهریان
ت : یادداشت ثابت - پنج شنبه 94/6/27
 
دانستنیها
آیا می دانید
وب های مفید
بایگانی وبلاگ
پخش زنده
اوقات شرعی
اخبار روز